ORLANDO 3_ Universal Studios (Mayıs 2011 ABD)


                                                                                
Eveet...Universal Studios!! Hani çocukken Barış Manço ile görüp tanıdığımız park. Hatta beynimize kazınan o mavi kürenin önünde fotoğraf çektirmek gerçekten heyecan vericiydi.. Sabahın erken saatlerinde gitmek çok avantajlı. Bu park çok büyük ve en az 1 tam gün ayırmak iyi bir fikir. Farklı bilet alternatifleri var, ama ben 120 USD civarındaki tek günlük bilet alarak parkın keyfini çıkardım..






-Terminator 2 : Hollywood Boulevard da bulunan bu show; 3D çekim ve robot teknolojisi ile ,sahnedeki Haley Davidson lı motorcu ile Arnold Schwarzenegger in bulunduğu filmi birleştiriyor.Kesinlikle tavsiye ederim.

-The Simpson Ride: Woody Woodpecker's Kidzone da bulunuyor.Zaten bulunduğu yer itibarıyla da çocuklara hitap eden bir tren yolculuğu.3 boyutlu showlarla Krustyland da yolculuk yapmak, uçmak,sallanmak Simpsonları çocukluğumdan beri çok sevdiğim için beni çok eğlendirdi.(Maggie gaz çıkardığında burnuma bebek pudra kokusu gelmesi çok güzeldi)

-Jaws: Amity körfezinden gerçek tekne ile su yüzünde sakin başlayan yolculuk, maket beyaz köpek balıklarının ani çıkışları ,ve tekneye saldırması ,çevredeki gaz istasyonlarını devirmesi ve yangına sebep olması ile heyecanlanır.Sıcak havada botta ıslanmak keyifli. 

 -Men in Black: Karanlıkta ,4 kişilik simulatörlerde, Will Smith'e katılıp lazer silahları ile karşımıza çıkan yaratıkları ve uzaylıları öldürüp daha çok puan toplamaya çalışılan bir atari oyunu olarak düşünülebilir.

-Twister : 5 katlı bir apartman yüksekliğindeki kasırganın 6 metre yakınımdan geçtiğindeki rüzgarı hissettim.Ortalıkta maket otomobillerin ve ineklerin uçması komikti.Beğenmedim.

-Disaster : Afet, felaket olan filmlerin nasıl çekildiğini gösterilen, filmlerin nasıl birleştirildiğini gösteren uygulamalı interaktif bir uygulamaydı.Sonunda da sular akan bir yerde trenle yolculuk yapıyorduk.

-Shrek 4D: Shrek, Eşek ve Prenses Fiona ile beraber mükemmel bir masal dünyasının içinde buldum kendimi.4 boyutlu harika bir teknolojiydi..Shrek'e yeniden aşık oldum.:)

-Revenge of Mummy:Karanlıkta bir roller coaster..aynı zamanda 3d gösterim.ara ara son hızla geri geri de gidiyor tren..bir bilinmeze karanlığa..parkın en güzel en eğlenceli bölümü.çok çok çığlık atsam da ;üst üste iki üç defa bindim:) http://www.youtube.com/watch?v=YIPYUTgDBjQ


-Hollywood Rip Ride Rockit :..ve ve ve ve ...işte o! :) 
Şimdiye kadar hiç bir roller coaster ı güvenli bulmayan ve binmeyen bendeniz hayatımın adrenalini yaşadım..Sabahtan akşama kadar uzaklardan çığlıkları duyup, bakıp bakıp kafamı çeviriyordum, cesaret edemiyordum.Ama parktan çıkmak üzereyken, Orçun da gazıyla böyle bir şey yaptım.Hala inanamıyorum.Hiç bu kadar çığlık atmamıştım.Gökyüzünde uçmak, ölümü hissetmek,korkmak,adrenalin..wouuvv!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder