ORLANDO 5_Island Of Adventure (Mayıs 2011 ABD)




-Incredible Hulk Coaster: Yaklaşık 35 metre yükseklilere ve 64 km/saat hıza kadar çıkan bu tren, her ne kadar parkın girişinde olsa da, ben ancak parktan çıkışta gün sonunda cesaretimi toplayabildim ve denedim.Yükseklerden gele çığlıklar beni korkutsa da, yarı yaşımda ve boyumda çoluk çocuğun sırada beklediğini görmek beni cesaretlendirmişti(nispeten) :) bu kadar adrenelin yaşamamıştım diyebilirim.http://www.youtube.com/watch?v=OsjdYQJc748


-Doctor Doom's Fearfall: Dikey olarak yaklaşık 46 metreye kadar hızla çıkarılıp, sonra yer çekimden cok daha hızlı olarak , birden yine dikey olarak yere bırakan bir alet.İçimin kalktığını, uçtuğumu ve bir daha sağ biçimde yere inemeyeceğimi düşündüm.Ancak diğer  roller coaster lar gibi uzun değil, 25-30 saniye sürüyor,ama yetiyor.




-Amazing Adventures of Spider Man: Karanlıkta trenle gidilerek, 3 boyutlu efektlerle zenginleştirilmiş heyecanlı bir gösteri..



-Popeye& Blotos Bilge-Rat Barges: Yuvarlak 10-12 kişilik botlarla azgın sularda rafting yaparak ilerlerken iç çamaşırıma kadar ıslandığım ve çıkışta, 3 dolar vererek baştan aşağı kurutma makinesine girdiğim t-shirt ümü sıktığımda hala sular akan gayet sulu ama bir o kadar da serinletici bir aktivite.Parktan en son çıkarken denemekte fayda var, günes tepede parlasa da , ondan sonraki zamanlarda sıra beklerken oldukça üşüyebiliyorsunuz.

-Jurrasic Park Discovery Center: Müze tadında serinlemek için girip gezebilinecek bir yer.Benim gittiğimde Jurrasicpark River Adventre bakımda olduğu için maalesef bunu deneyemedim.

Harry Potter and Forbidden Journey : Parkın en kalabalık alanı olan "The Wizard World of Harry Potter" da bulunuyor. Hogwarts Kalesinde yürüyüş yapılarak karanlık odalardan geçerek ilerlenilen bir akivite.Harry Potter'a özel bir ilgim olmadığı için, bana pek de zevk vermedi.

-Flight to the Hippogriff : Yavaş ve çok yükseklere çıkmayan bir roller coaster.Gezerken Harry Potter adasının karlı dağlarını ve güzel manzaraları göründüğü için denebilir.

- Dragon Challenge: İşte işte işte! Bu parkın en heyecanlı roller coaster'ı.Diğerlerinden farkı; oturduğumuz koltuklar alttan değil, üstten raylara bağlı.Yani normalde ayakların altında olan tren rayları burada, omuzlarımızın üzerinde.Böyle olunca ayaklar havada ucuyor. Trenden indikten sonra yalpalayarak yürümek, birkaç dakikalığına da olsa yolda  "S" çizerek yürümek gayet normal oluyor :)
http://www.youtube.com/watch?v=PxO40OztFSo




Seuss Landing çocuklara hitap eden bir alan.Vaktiniz ve enerjiniz kalırsa,  bu alanda "The High in the Sky Train"  ile sakin sakin etrafa bakabilir; "One Fish, Two Fish, Red Fish, Blue Fish" ile atlıkarınca deneyimi yaşayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder